Question.
Ki veut dire Irtidaad (l'apostasie) et ki so gravite et punition ?
Reponse.
Ene fois ki ene dimoune fine embrasse l’Islam, li pas autorisé dans aukene façon pou quitte l’Islam. Là li pas gagne droit converti à ene l’autre religion. Si jamais li abandonne l’Islam après avoir accepté li, ça veut dire ki li fine commette Riddah ou Irtidaad ki nou appelle li l’apostasie. La personne ki commette ça, appelle li ene Mourtad.
La gravité de Riddah (l’apostasie):
Ene Mourtad li pli pire ki ene kaafir d’origine. Ene personne ki fine rejette l’Islam par alle dans ene l’autre religion ou bien par vine ene athée, so position li pli grave ki ene personne ki jamais ti embrasse l’Islam. Li tout à fait normal pou comprend ça parceki ene camarade ki converti en ene l’ennemi, li pli détestable ki ene l’ennemi de tout le temps ki jamais ti ou camarade. Ene personne ki jamais ou ti conne li et ki ti ene étranger pou ou, ou capave pas éprouve aukene sentiment négatif pou li mais ene personne ki fine déjà reste ou partenaire dans la vie, li vine ou l’ennemi pli détestable quand li tourne le dos avec ou. Dans la même façon, ene personne ki fine sorti depi dans l’Islam après avoir embrasse li, li couma dire ene personne ki fine tourne le dos avec ou après avoir reste ou camarade. C’est ene acte de trahison. Trahison envers le Créateur Suprême ! Donc c’est ene pli grand trahison ki ene dimoune capave commette. Acoze ça, so conséquence aussi li bien bien grave.
Conséquence Riddah (l’apostasie) dans Dounia:
A peine ene dimoune sorti depi dans l’Islam, so nikah cassé. Tous so banne actions ki li fine faire, zotte annulé. So namaz, so roza, so hajj et tous so banne ibaadat alle dans dilo. Astere si li faire tawbah et li re-rente dans Deen, li bizin renouvelé so nikah avec so madame. Si li regagne le moyen pou faire hajj, li bizin refaire hajj.
Si li gagne l’occasion et le tawfeeq pou re-rente dans Deen, li bizin considère ça l’occasion-là couma le pli grand faveur ki Allah Ta’ala fine accorde li parceki li fine sappé depi ene souffrance éternelle. Reste souffert tout le temps, li pas ene ti zaffaire ça. Mais si par malheur li fine mort lors kufr sans retourne dans Deen, alors li fine fini pou tout le temps. Perna l’avenir. Perna ça kitchose ki appelle le bien-être. Astere perna narien apart souffrance.
Allah Ta’ala dire dans Qour’aan-e-Kareem :
“Celui ki sorti parmi ou depi dans so Deen (l’Islam) et li mort couma ene kaafir, c’est banne ki zotte banne actions fine annulé dans Dounia et dans Aakhirat. C’est banne résidents de l’enfer. Zotte pou reste là-dans pou tout le temps.” (S2/V217)
Doah pou mort lors Imaan:
Le salut éternel de ene dimoune et so bien être, li dépanne lors quitte ça dounia-là avec Imaan. Acoze ça, faveur ki Allah Ta’ala fine accorde nou en forme de Imaan, li ene faveur inestimable. C’est le plus grand faveur. Perna aukene cadeau pli précieux ki ça. Acoze ça tout le temps nou bizin supplié Allah Ta’ala pou garde nou avec Imaan tanque nou vivant et lève nou par so grâce immense et infini avec Imaan :
"... فاطر السموت والارض انت ولى فى الدنيا والاخرة توفنى مسلما والحقنى بالصلحين"
“O Créateur le ciel et la terre. To même mo protecteur dans Dounia et dans Aakhirat. Lève moi couma ene musulman et raccroche moi avec banne personnages pieux. ” (S12/V101)
Si ene dimoune quitte ça Dounia-là sans Imaan - ki Allah Ta’ala protége nou tous de ça par so grâce et so bonté - narien pas pou capave sappe li. So richesse, so du bien, so famille, so l’influence et so popularité, narien pas pou capave ranne li service !
“Ça jour ki ni du bien ni zenfant capave ranne service. Excepté ene personne ki fine présente acote Allah Ta’ala avec ene le cœur pure. ” (S26/V88-89)
Dans aakhirat, ena ene seule kitchose ki servi là-bas ! Ça c’est Imaan. Apart ça narien na pas pou utile.
Punition éternelle pou kufr et Riddah (l’apostasie):
Allah Ta’ala dire dans Qour’aan-e-Kareem :
“Certainement banne ki fine commette kufr et zotte fine mort couma kaafir, alors l’or la quantité ki capave rempli la terre aussi pas pou accepté de la part de kikene parmi ou si li oulé donne ça comme rançon. Zotte pas pou ena personne pou aide zotte.” (S3/V91)
Ça verset-là montré le degré de dégoût ki Allah Ta’ala ena pou ene ki mort lors kufr. Et pourtant Allah Ta’ala li rempli de pitié, de grâce et de bonté immense et infini. Si malgré ça, Allah Ta’ala fine réserve punition éternelle, ça montré ki quantité dégoûtant et grave ça péché-là été. Etant donné ki l’apostasie li trouve dans degré pli grave et pli inférieure ki kufr, li sufi pou gagne ene ti l’idée de ki quantité indésirable et détestable, la personne ki quitte Deen pou été dans lizié Allah Ta’ala.
Riddah (l’apostasie) – Trahison intolérable:
L’état islamique pas tolère dans aukene façon ça pli grand trahison ki Riddah (l’apostasie) représenté envers le Créateur Suprême. Ene personne ki commette ça et li converti de l’Islam à ene l’autre religion, li passible à la peine de mort dans l’état islamique. Mais d’abord l’état islamique donne li l’occasion pendant quelques jours pou repentir. Si li pas repentir et li maintenir so position, alors d’après la loi islamique, bizin exécute li. Dans ene hadice, Rassouloullah (s.a.w) fine dire :
“Celui ki change so Deen (Islam) alors touye li. ” (Sahih Boukhari)
Ibn Qudamah dire dans so Al-Mughni :
“Banne savants zotte unanime lors l’obligation exécute banne ki fine commette irtidaad (l’apostasie). Ça fine être rapporté de Hazrat Abou Bakar (r.a.) , Hazrat Usman (r.a.), Hazrat Ali (r.a.), Hazrat Mou’aaz (r.a.), Hazrat Abou Moussa (r.a.), Hazrat Abdullah Bin Abbaas (r.a.), Hazrat Khalid (r.a.)et lezot. Et ça pas fine être contesté. Donc lirepresente ene consensus.”
D’après certains savants, ça li applique pou ene zomme. Quant à ene madame ki fine commette ça, alors ena l’emprisonnement pou li ziska ki li repentir. De toute façon ene musulman pas gagne droit quitte so religion. Li pas permette pou li quitte so Deen. Pena aukene raison ou kit circonstance cote ene musulman gagne droit renonce l’Islam. Ene ki quitte l’Islam après avoir accepté li, li ene traître et ene rebelle. Ene traître ou ene rebelle c’est l’ennemi pli pire de ene l’état. Donc ene Mourtad c’est ene l’ennemi pli pire pou ene état Islamique.
Punir ene Mourtad li à l’état
Personne pas gagne droit prend la loi dans so la main. Punition et sanction ki ena pou prend conte ene Mourtad et aussi pou banne délits couma adultère, vol etc., li trouve dans pouvoir l’état Islamique. Ça pas capave exécuté par banne individus.
L’état Islamique
Ene gouvernement ou ene l’état li pas formé par ene ou deux individus. Li formé par ene lepep ki envi vive d’après ene certaine code ou bien d'après ene certaine législation. Chaque lepep li senti li libre pou choisir ene code, ene ligne de conduite ou bien ene système politique. Ena trouvé ki banne vices, immoralités et l’indécences couma l’adultère, prostitution, homosexualité, la nudité et la boisson alcoolique etc. pas dérange la bonne marche de zotte régime. Zotte appelle ça la liberté et pou zotte c’est le progrès et le développement ki zotte fier de ça.
De l’autre coté nou ena l’Islam ki c’est ene code complète de la vie et ene idéologie inegale. Ça idéologie-là li ene idéologie révélée ki basée principalement lors la révélation divine en forme de Qour’aan-e-Kareem et l’enseignement de Rassouloullah en forme de hadice. Le fait ki c’est ene idéologie sans faille, li capave adapté dans tous banne circonstance, dans tous l’époque et avec tous dimoune. C’est la seule façon de vive ki apprécié par Allah Ta’ala et c’est la seule mode de vie ki garantie le salut éternel.
L’Islam li vise pou accorde la sécurité, la paix et l’harmonie à chaque individu dans la société. Pou cela li préconise banne mesures très sévère contre banne malfaiteurs ki capave bouleverse toute ene société et menace le bien-être de tout un chacun. Donc nou ena deux choix devant nou.
1. Etre sévère envers quelque individus ki coupable pou permette le reste de la grande population vive en paix et en sécurité en ceki concerne zotte la vie, zotte dignité et zotte du bien et zotte la famille.
2. Ou bien adopté la tolérance et le laissé-allé envers banne coupable ki menace et endange toute ene lepep innocent ki incapable pou assure so propre sécurité.
L’Islam fine choisir le premier c'est-à-dire li fine adopté ene l’attitude très sévère envers les coupables afin ki toute ene population capave respiré dans ene l’atmosphère propre et pure en toute sécurité et toute liberté.
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