Question.
1. combien jour capave faire Qourbaani ?
2. A partir quand gagne droit faire Qourbaani ?
3. Jusqu'a quand gagne droit faire Qourbaani ?
Reponse. 1
“(Hazrat) Abdullah Bin ‘Oumar (r.a.) fine dire : Qourbaani c’est deux jours après (le premier) jour Qourbaani.” (Mou’atta Imaam Malik)
Jour Baqrid c’est le premier jour Qourbaani. Après ça ena encore deux jours ki capave faire Qourbaani. Donc capave faire Qourbaani pendant trois jours. Et ça li commencé apartir le 10eme Zulhijjah. Donc d'après ça hadice-là, Qourbaani li deroulé pendant le 10eme, 11eme et 12eme jour de Zulhijjah.
Etant donné ki Islamiquement parlant, nous jour li terminé quand soleil couché, ça veut dire le troisième jour de Qourbaani li pou terminé avec le couché du soleil de 12eme Zulhijjah.
Reponse. 2
Dans ene hadice ki trouve dans Saheeh Boukhari et Saheeh Mouslim, Rassouloullah (s.a.w) fine dire :
“Celui ki fine faire zabah avant ki nous faire namaz (Eid), alors li bizin faire zabah ene l’autre (zanimau) dans so place. Celui ki pas ti encore faire zabah ziska ki nous fine faire namaz, alors li faire zabah lors nom Allah.” (Boukhari/Mouslim)
“Celui ki fine faire zabah avant ki nous faire namaz (Eid), alors li bizin faire zabah ene l’autre (zanimau) dans so place. Celui ki pas ti encore faire zabah ziska ki nous fine faire namaz, alors li faire zabah lors nom Allah.” (Boukhari/Mouslim)
Dans ene l’autre hadice Rassouloullah (s.a.w) fine dire :
“Celui ki fine faire Qourbaani avant namaz (Eid), alors (couma dire) li fine faire Qourbaani pou so propre besoin. Et celui ki fine faire Qourbaani après, alors so Qourbaani fine complété et li fine mette en pratique correctement le principe de banne musulmans.”(Boukhari/Mouslim)
Faire Qourbaani pou so propre besoin veut dire li pas ene Qourbaani ki fine faire avec l’intention de ibaadat. C'est ene Qourbaani ki fine faire avec l'unique l'intention pou consommé. Si jamais fine faire li aussi avec ene l’intention de Ibaadat, alors li pas compté parceki li fine faire li avant so l’heure. Ene l’intention pareil li valable seulement quand fine faire li dans so l’heure. Li couma dire ene dimoune fine faire namaz avant so l'heure. Li tres normal ki ça namaz-là pas pou valable. Li capave gagne so sawaab mais ça li pas suffit pou decharge so responsabilité. Coumsa même ene Qourbaani ki fine faire avant l'heure, li pas valable pou faire la personne acquitté de so responsabilité. Selon ene hadice ki trouve dans Tabraani, Rassouloullah (s.a.w) fine dire :
“Celui ki fine faire zabah avant namaz (Eid), alors li pas ça Qourbaani-là. Qourbaani c’est necque ça (zanimau) ki fine faire zabah après namaz (Eid).”
Donc ça l’heure-là li commencé le jour Baqrid ou bien le 10eme Zulhijjah après ki fine fini faire namaz Eid. Si fine faire li avant ça, li pas compté. Bizin refaire li après.
Reponse. 3
D'après le hadice de Hazrat Abdullah Bin ‘Oumar (r.a.) ki fine mentionné là-haut, le jour de Qourbaani li terminé le 12eme Zulhijjah avec soleil couché.
Fatwa Hazrat Oumar (r.a.)
“Qourbaani c'est necque dans ça trois jours-là.” (Al-Mouhalla)
Fatwa Hazrat Ali (r.a.)
“Qourbaani (li pendant) ça trois jours-là. Meilleur là-dans c’est le premier jour.” (Al-Mouhalla)
Fatwa Hazrat Abdullah Bin Abbaas (r.a.)
“Banne jours de Qourbaani c’est trois jours.” (Al-Mouhalla)
Fatwa Hazrat Abou Hourairah (r.a.)
“Qourbaani c’est trois jours” (Al-Mouhalla)
Fatwa Hazrat Anas (r.a.)
“Qourbaani c’est le (10eme Zulhijjah) et deux jours après ça.” (Al-Mouhalla)
C'est-à-dire Qourbaani faire dans trois jours : 10eme, 11eme et 12eme jour de Zulhijjah.
Ene l’autre l’opinion
Selon ene l’autre l’opinion, Qourbaani li continué ziska 4eme jour ou bien ziska le 13eme jour de Zulhijjah. D’après ça l’opinion-là, au lieu 3 jours, Qourbaani capave faire pendant 4 jours : Le jour Eid plus 3 jours après Eid.
Ça l’opinion-là li supporté par ene déclaration de Hazrat Abdullah Bin Abbaas (r.a.) cote li dire :
“Qourbaani li continué pendant trois jours après le يوم النحر (Jour Eid).”
Dans so sanad ena ene rawi nommé Talha Bin Amr Al-Hadrami ki fine qualifié de ene rawi faible par Ibn Ma-ine, Abou Zur’ah et Darqutni. Donc c’est ene hadice faible.
Par contre d'après le récit authentique ki fine rapporté de Hazrat Abdullah Bin Abbaas (r.a._, ena seulement 3 jours de Qourbaani. Par exemple dans Ahkaam-ul-Qour’aan, Allaamah At-Tahaawi fine rapporte la déclaration de Hazrat Abdullah Bin Abbaas (r.a.) avec ene sanad solide cote li dire :
“Qourbaani c’est deux jours après le يوم النحر (Jour Eid)”
Donc d'après ceki authentique, ena seulement trois jours de Qourbaani. Et ça récit cote li dire ki ena quatre jours Qourbaani, li pas authentique.
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