Question:
Est-ce ki dans qabarastaan li permettre pou ene personne lève so la main pou dimanne duaa après L’enterrement et aussi au moment de ziyaarat (visite)?
Réponse :
Si ene personne pena aukene mauvais conception dans so aqeedah (croyance), quand li faire duaa li demande seulement avec Allah Ta’ala. Li pas demande avec bannes ki fine morts, a ce moment la li pou permettre pou leve la main faire duaa dans qabarastan.
Fine prouvé depuis Nabi (sallallaahu alaihi wasallam) ki même dans qabarastaan li ti pe lève so la main pou demande duaa.
Dans Muslim Shareef ena ene hadeeth de Hazrat Aisha (Radhiyallahu anha) cote li fine dire ki ene la nuit Nabi (sallallaahu alaihi wasallam) fine vine dans Baqee’ pou demande duaa-e- maghfirat (pardon) pou banne ki fine enterré la bas. Alors Hazrat Aisha (Radhiyallaahu anha) dire :
فقام فأطال القيام ثم رفع يديه ثلاث مرّات
( مسلم ج 1 ص 313)
Traduction :
Li (Nabi s.aw) fine dibouté pendant ene longue moment ensuite li fine lève so deux la main trois fois. (Muslim vol 1 pg 313)
Imam Nawawi (Rahimahullah) fine commente lor sa sujet la et li fine dire ki a partir de sa hadeeth la nous apprane ki li moustahab pou faire longue duaa et aussi faire répétition dans duaa, li aussi mustahab pou lève tous le deux la main. Et dans qabarastaan li plis meilleur pou dibouté demande duaa au lieu ki assizé.
Dans Ahkaamul Janaaiz (pg 491) Albani fine mentionne ene hadeeth depuis Musnad-e-Ahmad concernant sa même sujet.
Dans Abu Dawood Shareef ena ene récit de Uthmaan (Radhiyallahu anhu) ki quand Nabi (sallallaahu alaihi wasallam) ti pe fini enterre ene mayyit li ti pe attanne ene ti moment et li ti pe dire (a banne Sahaabah)
« Demande duaa-e-maghfirat pou zotte frère et demande duaa de fermeté pou li parce ki en ce moment li pe être questionné ».
Dans sa hadeeth la Nabi (sallallaahu alaihi wasallam) fine ordonne pou cherche pardon et aussi pou demande fermeté pou ene mort. Pou faire sa ene personne ena choix pou lève so la main pou demande duaa couma fine prouvé la haut ki même Imam Nanawi (Rahimahullah) fine considère li comme Mustahab.
Mais seulement li meilleur ki quand ene personne pe lève la main pou duaa dans qabarastan li tourne dans direction Qiblah.
Dans Sahih Abu A’waanah ena ene hadeeth ki montré nous ki quand Nabi (Sallallaahu alaihi wasallam) fine fini enterre Abdullah Zun-Najjaadain (d’apres certain livre Zul-Bajjaadain) li fine lève so la main et tourne vers Qibla. (Fat-hul Baari vol 11 pg 144)
فلما فرغ من دفنه استقبل القبلة رافعا يديه
(فتح الباري ج11 ص 144)
Traduction :
« Quand li (Nabi s.a.w) fine fini enterre li, Nabi (s.a.w) fine tourne vers Qiblah et fine leve la main »
Dans Hayaatus-sahaabah ena ene récit à-propos la mort de Talhah Bin Barraa (Radhiyallaahu anhu), ki banne Sahaabah (Radhiyallaahu anhum) fine enterre li a soir, so lendemain matin quand Nabi (sallallaahu alaihi wasallam) fine gagne nouvelle, li fine alle côte so qabr et li fine lève so tous les deux la main dans duaa et li fine dire
« O Allah ! faire li joine toi dans ene l’état cote li aussi li pe riye et toi aussi to pe riye. (vol 2 pg 320)
ورفع اليدين عند الدعاء على القبر كما فى جزء رفع اليدين للبخاري
( العرف الشذى مع الترمذى ج1 ص 202)
Muhaddith Naasiruddeen Albaani Salafi aussi fine prouvé ki li permetre pou leve la main faire duaa dans qabarastaan mais a condition ki li vire dans direction Qiblah.
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