mardi 29 septembre 2009

Probleme sinizite et lave la tete quand faire ghussal

Question:

Mo ene madame ki mo ena problème sinizite. Mo gagne douleur la tête quand mo lave mo la tête dans ghussal. Ça problème-là li pas réglé même si mo faire ghussal avec de l'eau chaud. Ki mo bizin faire?

Réponse:

Dans ça cas-là, li permette pas lave la tête. Au lieu ça capave necque faire massah lors la tête. C'est-à-dire lave entier le corps dans ghussal et necque passe la main mouillé lors la tête. Ça passe la main mouillé-là li suffi pou ou ghussal compté. Avec ça ghussal-là ou capave faire ou namaz, ou capave garde ou roza et ou capave faire ou tilaawat Qour'aan. Ça ghussal-là li pou reste valable tanque ki ou pas capave lave ou la tête. Si arrive ene moment cote ou trouvé ki ou capave lave la tête sans ki ou gagne problème, alors ou bizin necque lave ou la tête. Pas nécessaire lave entier le corps. Li bon à noté ki si ene madame ena ça problème-là, ça na pas empêche li alle dans ménage. Li ena tout droit d'après shariat pou alle dans ménage quand même li conné ki li pas pou capave lave so la tête.

Trippe ( Gagne droit manger ? )

Question.

Est-ce ki gagne droit mange tripe?

Reponse.

Selon ene hadice ki trouve dans Maraasil Abou Dawoud, Tabraani, Mouswannaf Abdurrazzzaq et Sounan Al-Baihaqui, Rassouloullah (s.a.w) fine désapprouve la consommation de 7 parties depuis dans ene bouc. Pou banne 'Oulama, ça règle-là li pas restreint à ene bouc seulement.

Ça li applique pou tous zanimau ki halaal consommé. Donc d'après ça hadice-là, c'est necque ça sept parties ki Rassouloullah (s.a.w) fine désapprouvé-là ki haraam.

1. Organe sexuelle de ene mal.

2. Organe sexuel de ene femelle.

3. Sac testicule.

4. Vesicule biliaire.

5. La vessie.

6. Du sang.

7. Glandes.

Et tripe li pas trouve dans ça sept parties ki Rassouloullah (s.a.w) fine désapprouvé. Donc li halaal. Si nou inclure tripe là-dans, li pou vine huit. Li pas pou reste sept ki Nabi (s.a.w) fine mentionné. Dans ça cas-là li pou ene l'ajoute lors ceki Nabi (s.a.w) fine précisé et ça li bien pas bon.

Donc tripe li halaal acoze ki Nabi (s.a.w) pas fine mentionne li dans ça sept kitchose ki li fine désapprouvé. Alors ene dimoune gagne droit pas mange li si li délicat mais li pas gagne droit qualifié li de makrouh ou bien haraam.


Gaspillage

Question.

Combien qualite gaspillage ena?

Quraan ki dire concernant gaspillage?

Reponse.

Principalement ena deux façons de gaspillage.

(1) La première façon cote ene dimoune li bizin dépensé mais li dépense plis ki bizin. Ça en plis-là c'est ene gaspillage. Et ça qualité gaspillage-là appelle li Is-raaf ki li haraam.


(2) Ena ene deuxième qualité gaspillage. C'est-à-dire ene dimoune dépense so la monnaie cote pas gagne droit même dépensé.

Exemple:

Par exemple ene dimoune dépense so la monnaie dans casino, dans joué le course, dans acheté film, dans alle guette cinéma, dans dépense la monnaie pou faire chanté-dansé etc. Dépense la monnaie cote pas gagne droit dépensé appelle Tabzheer.

Qour'aan-e-Kareem et gaspillage:

Qour'aan-e-Kareem qualifié banne ki dépense zotte la monnaie cote pas gagne droit dépensé de banne frères de shaitaan. Donc d'après Qour'aan, banne ki dépense zotte la monnaie dans banne kitchose haraam, c'est banne frères de shaitaan.

Gaspillage dans mangé-boire:

Nous faire boucou gaspillage dans mangé-boire. Par exemple quand nou mangé, nou prend dans nous plat ene quantité ki nous pas capave mangé. Si nous calcule la quantité mangé ki nous jette dans poubelle tous les jours, nous pou trouvé ki ça li capave suffit pou nourri ene ou deux dimoune en plis. Dans ene le monde cote ene quantité dimoune pena mangé, li bien chagrinant banne ki ena, zotte pé faire gaspillage. Chaque grain du riz et chaque goûte de l'eau c'est faveur Allah Ta'ala. Faudré pas nou maltraite ça faveur-là.

Quand nou assizé pou mangé, nous prend ene tigite ki nou capave mange li. Et si bizin, nou capave prend ene deuxième fois encore. Ça pou empêche nou faire gaspillage. Faudré pas nou jette ene la grain du riz aussi parceki nou pou bizin repone pou chaque grain du riz et chaque goûte de l'eau ki nou fine capave gaspillé. Ça genre de gaspillage-là nou capave trouve li surtout dans banne mariage.

Gaspillage de l'eau:

Nou ena ene l'autre qualité gaspillage. C'est gaspillage de l'eau. Gaspillage de l'eau li tellement pas bon ki pas gagne droit servi li plis ki bizin quand même pou faire ghoussal ou bien pou faire wazou.
Zordi jour nou ena ene mauvais manière laisse de l'eau allé plis ki bizin quand nou faire wazou dans masjid. Li bon conné ki li ene très bon travail quand nou pé faire wazou. Mais ça aussi li nécessaire conné ki nou pé faire ene grand erreur quand nou pé servi de l'eau plis ki bizin pou ça travail-là.

Gaspillage dans lave l'auto:

Parfois le cœur faire mal quand ou trouve ça quantité de l'eau ki gaspillé dans lave l'auto. Ou trouve gros de l'eau pé alle dans vide dans canal et dimoune-là li dans conversation avec kikene. Nou tous conné ki c'est ou même ki pou paye facture ça de l'eau-là mais eski ça li ene raison ki ou capave laisse li alle dans vide? Définitivement non!
Ena ene l'autre catégorie ki prend de l'eau dans jardin public pou lave so l'auto. Sane-là li ene ti pé pli grave parceki d'abord li pé gaspillé et deuxièmement li pé gaspille de l'eau ki pas pou li.

Gaspillage dans illumination:

Coumsa même nou trouve grand grand illumination à l'occasion mariage ki coûte bien cher. Et ça li duré parfois pendant ene semaine. Et d'après renseignement ça li coûte à peu près 70 à 75 mille roupies. Ki utilité ena dans dépense ene somme aussi conséquent. C'est ene la folie et ene mal dépense. Et ça li haraam sans réserve. Ça kitchose-là nou trouve li parfois dans masjid aussi. Banne 'Oulama et banne Fouqaha (Juristes) zotte tous d'accord ki ça li pas permette. C'est ene mal dépense et li haraam.


Irtidaad (l'apostasie)

Question.

Ki veut dire Irtidaad (l'apostasie) et ki so gravite et punition ?

Reponse.

Ene fois ki ene dimoune fine embrasse l’Islam, li pas autorisé dans aukene façon pou quitte l’Islam. Là li pas gagne droit converti à ene l’autre religion. Si jamais li abandonne l’Islam après avoir accepté li, ça veut dire ki li fine commette Riddah ou Irtidaad ki nou appelle li l’apostasie. La personne ki commette ça, appelle li ene Mourtad.

La gravité de Riddah (l’apostasie):

Ene Mourtad li pli pire ki ene kaafir d’origine. Ene personne ki fine rejette l’Islam par alle dans ene l’autre religion ou bien par vine ene athée, so position li pli grave ki ene personne ki jamais ti embrasse l’Islam. Li tout à fait normal pou comprend ça parceki ene camarade ki converti en ene l’ennemi, li pli détestable ki ene l’ennemi de tout le temps ki jamais ti ou camarade. Ene personne ki jamais ou ti conne li et ki ti ene étranger pou ou, ou capave pas éprouve aukene sentiment négatif pou li mais ene personne ki fine déjà reste ou partenaire dans la vie, li vine ou l’ennemi pli détestable quand li tourne le dos avec ou. Dans la même façon, ene personne ki fine sorti depi dans l’Islam après avoir embrasse li, li couma dire ene personne ki fine tourne le dos avec ou après avoir reste ou camarade. C’est ene acte de trahison. Trahison envers le Créateur Suprême ! Donc c’est ene pli grand trahison ki ene dimoune capave commette. Acoze ça, so conséquence aussi li bien bien grave.

Conséquence Riddah (l’apostasie) dans Dounia:

A peine ene dimoune sorti depi dans l’Islam, so nikah cassé. Tous so banne actions ki li fine faire, zotte annulé. So namaz, so roza, so hajj et tous so banne ibaadat alle dans dilo. Astere si li faire tawbah et li re-rente dans Deen, li bizin renouvelé so nikah avec so madame. Si li regagne le moyen pou faire hajj, li bizin refaire hajj.

Si li gagne l’occasion et le tawfeeq pou re-rente dans Deen, li bizin considère ça l’occasion-là couma le pli grand faveur ki Allah Ta’ala fine accorde li parceki li fine sappé depi ene souffrance éternelle. Reste souffert tout le temps, li pas ene ti zaffaire ça. Mais si par malheur li fine mort lors kufr sans retourne dans Deen, alors li fine fini pou tout le temps. Perna l’avenir. Perna ça kitchose ki appelle le bien-être. Astere perna narien apart souffrance.

Allah Ta’ala dire dans Qour’aan-e-Kareem :

“Celui ki sorti parmi ou depi dans so Deen (l’Islam) et li mort couma ene kaafir, c’est banne ki zotte banne actions fine annulé dans Dounia et dans Aakhirat. C’est banne résidents de l’enfer. Zotte pou reste là-dans pou tout le temps.” (S2/V217)

Doah pou mort lors Imaan:

Le salut éternel de ene dimoune et so bien être, li dépanne lors quitte ça dounia-là avec Imaan. Acoze ça, faveur ki Allah Ta’ala fine accorde nou en forme de Imaan, li ene faveur inestimable. C’est le plus grand faveur. Perna aukene cadeau pli précieux ki ça. Acoze ça tout le temps nou bizin supplié Allah Ta’ala pou garde nou avec Imaan tanque nou vivant et lève nou par so grâce immense et infini avec Imaan :

"... فاطر السموت والارض انت ولى فى الدنيا والاخرة توفنى مسلما والحقنى بالصلحين"

“O Créateur le ciel et la terre. To même mo protecteur dans Dounia et dans Aakhirat. Lève moi couma ene musulman et raccroche moi avec banne personnages pieux. ” (S12/V101)

Si ene dimoune quitte ça Dounia-là sans Imaan - ki Allah Ta’ala protége nou tous de ça par so grâce et so bonté - narien pas pou capave sappe li. So richesse, so du bien, so famille, so l’influence et so popularité, narien pas pou capave ranne li service !

“Ça jour ki ni du bien ni zenfant capave ranne service. Excepté ene personne ki fine présente acote Allah Ta’ala avec ene le cœur pure. ” (S26/V88-89)

Dans aakhirat, ena ene seule kitchose ki servi là-bas ! Ça c’est Imaan. Apart ça narien na pas pou utile.

Punition éternelle pou kufr et Riddah (l’apostasie):

Allah Ta’ala dire dans Qour’aan-e-Kareem :

“Certainement banne ki fine commette kufr et zotte fine mort couma kaafir, alors l’or la quantité ki capave rempli la terre aussi pas pou accepté de la part de kikene parmi ou si li oulé donne ça comme rançon. Zotte pas pou ena personne pou aide zotte.” (S3/V91)

Ça verset-là montré le degré de dégoût ki Allah Ta’ala ena pou ene ki mort lors kufr. Et pourtant Allah Ta’ala li rempli de pitié, de grâce et de bonté immense et infini. Si malgré ça, Allah Ta’ala fine réserve punition éternelle, ça montré ki quantité dégoûtant et grave ça péché-là été. Etant donné ki l’apostasie li trouve dans degré pli grave et pli inférieure ki kufr, li sufi pou gagne ene ti l’idée de ki quantité indésirable et détestable, la personne ki quitte Deen pou été dans lizié Allah Ta’ala.

Riddah (l’apostasie) – Trahison intolérable:

L’état islamique pas tolère dans aukene façon ça pli grand trahison ki Riddah (l’apostasie) représenté envers le Créateur Suprême. Ene personne ki commette ça et li converti de l’Islam à ene l’autre religion, li passible à la peine de mort dans l’état islamique. Mais d’abord l’état islamique donne li l’occasion pendant quelques jours pou repentir. Si li pas repentir et li maintenir so position, alors d’après la loi islamique, bizin exécute li. Dans ene hadice, Rassouloullah (s.a.w) fine dire :

“Celui ki change so Deen (Islam) alors touye li. ” (Sahih Boukhari)

Ibn Qudamah dire dans so Al-Mughni :

“Banne savants zotte unanime lors l’obligation exécute banne ki fine commette irtidaad (l’apostasie). Ça fine être rapporté de Hazrat Abou Bakar (r.a.) , Hazrat Usman (r.a.), Hazrat Ali (r.a.), Hazrat Mou’aaz (r.a.), Hazrat Abou Moussa (r.a.), Hazrat Abdullah Bin Abbaas (r.a.), Hazrat Khalid (r.a.)et lezot. Et ça pas fine être contesté. Donc lirepresente ene consensus.” 

D’après certains savants, ça li applique pou ene zomme. Quant à ene madame ki fine commette ça, alors ena l’emprisonnement pou li ziska ki li repentir. De toute façon ene musulman pas gagne droit quitte so religion. Li pas permette pou li quitte so Deen. Pena aukene raison ou kit circonstance cote ene musulman gagne droit renonce l’Islam. Ene ki quitte l’Islam après avoir accepté li, li ene traître et ene rebelle. Ene traître ou ene rebelle c’est l’ennemi pli pire de ene l’état. Donc ene Mourtad c’est ene l’ennemi pli pire pou ene état Islamique.

Punir ene Mourtad li à l’état

Personne pas gagne droit prend la loi dans so la main. Punition et sanction ki ena pou prend conte ene Mourtad et aussi pou banne délits couma adultère, vol etc., li trouve dans pouvoir l’état Islamique. Ça pas capave exécuté par banne individus.

L’état Islamique

Ene gouvernement ou ene l’état li pas formé par ene ou deux individus. Li formé par ene lepep ki envi vive d’après ene certaine code ou bien d'après ene certaine législation. Chaque lepep li senti li libre pou choisir ene code, ene ligne de conduite ou bien ene système politique. Ena trouvé ki banne vices, immoralités et l’indécences couma l’adultère, prostitution, homosexualité, la nudité et la boisson alcoolique etc. pas dérange la bonne marche de zotte régime. Zotte appelle ça la liberté et pou zotte c’est le progrès et le développement ki zotte fier de ça.

De l’autre coté nou ena l’Islam ki c’est ene code complète de la vie et ene idéologie inegale. Ça idéologie-là li ene idéologie révélée ki basée principalement lors la révélation divine en forme de Qour’aan-e-Kareem et l’enseignement de Rassouloullah  en forme de hadice. Le fait ki c’est ene idéologie sans faille, li capave adapté dans tous banne circonstance, dans tous l’époque et avec tous dimoune. C’est la seule façon de vive ki apprécié par Allah Ta’ala et c’est la seule mode de vie ki garantie le salut éternel.

L’Islam li vise pou accorde la sécurité, la paix et l’harmonie à chaque individu dans la société. Pou cela li préconise banne mesures très sévère contre banne malfaiteurs ki capave bouleverse toute ene société et menace le bien-être de tout un chacun. Donc nou ena deux choix devant nou.

1. Etre sévère envers quelque individus ki coupable pou permette le reste de la grande population vive en paix et en sécurité en ceki concerne zotte la vie, zotte dignité et zotte du bien et zotte la famille.

2. Ou bien adopté la tolérance et le laissé-allé envers banne coupable ki menace et endange toute ene lepep innocent ki incapable pou assure so propre sécurité.

L’Islam fine choisir le premier c'est-à-dire li fine adopté ene l’attitude très sévère envers les coupables afin ki toute ene population capave respiré dans ene l’atmosphère propre et pure en toute sécurité et toute liberté.