samedi 1 août 2009

Statu de la pratique banne Sahaba

Question

Est-ce ki nous capave donne la pratique de banne sahaabah ene statu pareil couma hadeeth?

Reponse.

 Ene kitchose ki Rassouloullah (s.a.w) fine déclaré, appelle li hadice Qawli. Ene kitchose ki Rassouloullah (s.a.w) fine pratiqué, ça nou conne li par hadice Fei'li. Et ene kitchose ki ni li fine pratiqué ni li fine dire mais seulement ça kitchose-là fine traversé divant li et li pas fine désapprouve li, ça aussi appelle li hadice même. Ça genre de hadice-là appelle li hadice Taqreeri.
Coumsa même ceki banne Sahaba-e-Kiraam fine pratiqué après Rassouloullah  aussi, li ena ene statu de hadice même. Au contraire ça forme de hadice-là li pli fort ki lezot parceki c'est la forme appliqué de hadice de Nabi (s.a.w) ki fine être adopté par toute ene génération de Sahaba-e-Kiraam et banne Tabeines. D'ailleurs Nabi (s.a.w) fine donne l'ordre pou suive le principe de banne Khoulafaa-e-Rashideen pareil couma li fine ordonne pou suive so propre sounnat.
Donc ça thèse ki dimoune avancé pou pas accepté trois talaaq couma trois talaaq ou bien 20 rakaats taraweeh lors prétexte ki ça perna dans hadice, c'est ene fausse prétexte parceki ceki banne Sahaba-e-Kiraam fine décidé et fine pratiqué, li ena ene statu de hadice Nabi (s.a.w) dans la forme appliquée.
Si jamais la pratique banne Sahaba-e-Kiraam li paraite en conflit de ceki Nabi (s.a.w) fine dire et faire, alors en realité c'est ene contradiction entre deux hadice: Ene hadice verbale et ene hadice appliquée. Li pas ene contradiction entre hadice et la pratique de banne Sahaba. Dans ene situation pareil, d'après principe, bizin donne priorité ça hadice ki li dans la forme appliquée. C'est à coze ça ki banne 'Oulama fine dire ki trois talaaq ki donné ene seul coup li compte trois même et salaat-ut-Taraweeh c'est 20 rakaat. Et li pas correct pou dire ki ça pas basé lors hadice. C'est ene erreur capital ki boucou pé faire pou induire le public dans l'égarement.


Paye dimoune pou lire Quraan

Question

Eski gagne droit prend casse pou lire Qour'aan dans la caze dimoune?

Réponse:

Lire Qour'aan li ene ibaadat. D'après principe ene dimoune perna droit réclame narien pou ene ibaadat. Selon ene hadice, Rassouloullah  fine empêche servi Qour'aan comme ene gagne pain. Donc li pas permette prend casse pou lire Qour'aan dans la caze dimoune. Ça dimoune ki donné-là aussi pou coupable divant Allah Ta'ala. Quant à l'enseignement Qour'aan-e-Kareem, alors li permette employe dimoune lors la paye pou assume ça responsabilité-là parceki l'enseignement Qour'aan li ene kitchose de base dans Deen. Donc li ene nécessité. Zordi jour ena bien tigite dimoune ki pou disposé faire li volontairement à longue terme. Si nou pou attane banne volontaires même, nou banne zenfants pou reste sans conne Qour'aan. Alors acoze ça nécessité-là, banne 'Oulama fine trouve ene concession en ceki concerne l'enseignement Qour'aan. Longtemps banne ki ti engage zotte dans travail de Deen, ti pé gagne aide de coté Bait-ul-Maal ki ti ena dans l'état Islamique. Astere perna li. Mais travail-là bizin continué. Donc ça li vine lors responsabilité de chaque individu ki pé bénéficié avec ça service-là couma li possible ki ça aide-là li garanti en forme salaire de la part ene société, organisation ou bien ene institution. C'est-à-dire travail ki Bait-ul-Maal ti pé faire longtemps, bizin faire li à titre individuel ou collectif astere.
Coumsa même gagne droit employe kikene pou enseigne Deen, pou faire Imaam ou bien pou donne azaan parceki ca banne kitchose-là pou négligé si pas pou payé. Mais pas gagne droit payé pou lire Qour'aan.


Polygamie

Question No 1

ki shariat dire concernant la polygamie?

Reponse.

La polygamie veut dire marié avec plis ki ene madame. Ene zomme musulman ena droit marié ziska 4 madames à la fois. Mais li bizin traite tous so banne madames pareil. Traite tous banne madames pareil li applique ziste dans banne zaffaires matériels couma mangé-boire, l'habillement, logement et resté pendant la nuit. C'est-à-dire li bizin reste ene-ene nuit acote chakene. Li pas gagne droit reste deux nuits cotte ene et ene seul nuit cote ene l'autre. Li bizin donne chakene le même nombre de nuit. Coumsa même li bizin donne chakene le même niveau de vie dans tout kitchose. 
En ceki concerne l'amitié et le coté sentimental, personne pas capave pretanne capave ena control lors-là. Acoze ça Shariah pas impose égalité là-dans parceki ça li impossible. Mais ene missié ena capacité pas laisse paraite ki li content ene plis ene moins. Donc li bizin faire zeffort ça quantité-là. Apres tout, combien zeffort ou pou faire pou garde tout pareil mais chakene pou trouvé ki so camarade pé gagne plis. Donc acoze ça, de temps en temps pou gagne problème ki pou bien fatiguant. Alors ene dimoune bizin conne so capacité avant li marié plis ki ene madame.
La polygamie li ene kitchose ki trouve presque dans tout dimoune. Li vrai ki ena aussi boucou ki pretanne pas content ça. Mais si zotte gagne l'occasion, zotte pou faire li. C'est ene désir et ene l'envie ki reste dormi dans l'intérieur tout dimoune. Li couma dire ene l'appétit ki pas pé manifesté. Li depanne ki menu ou mette divant li. Si li gagne ene bon plat, ou même guetté si li pas mangé.
Coumsa même boucou madames capave qualifié ça de ene vice. Mais necque guetté, si ene prince ou ene acteur propose li, si li pas accepté pou marié avec li sans ki li guette ki ….ieme li pou été.
Apres tout, mariage li pas ene esclavage. Si ene madame pas oulé vine ene deuxième madame pou ene ki déjà ena so premier madame, alors personne pas capave force li pou marié. Ene mariage c'est ene contrat ki dimane le consentement missié et madame tous les deux pou li finalisé. Au lieu vine dire banne zomme pas marié deuxième ou troisième, empêche banne madames vine deuxième ou troisième madame kikene. Mais madame-là ki l'intérêt li ena dans evite faire ça quand li trouvé ki vaut mieux li ena ene bon dimoune derrière so ledos ki ki li vive tout seul pou vine ene proie pou toute sorte jouisseur. Ou bien li capave préfère vine ene deuxième pou ene kikene ki garde li bien au lieu marié avec ene célibataire ki pou ruine li toute longue la vie. Vaut mieux li reste avec kikene dans légalité avec l'honneur et respect ki laisse banne jouisseur jouir et joué avec so la vie sans prend la moindre responsabilité.