samedi 1 août 2009

Statu de la pratique banne Sahaba

Question

Est-ce ki nous capave donne la pratique de banne sahaabah ene statu pareil couma hadeeth?

Reponse.

 Ene kitchose ki Rassouloullah (s.a.w) fine déclaré, appelle li hadice Qawli. Ene kitchose ki Rassouloullah (s.a.w) fine pratiqué, ça nou conne li par hadice Fei'li. Et ene kitchose ki ni li fine pratiqué ni li fine dire mais seulement ça kitchose-là fine traversé divant li et li pas fine désapprouve li, ça aussi appelle li hadice même. Ça genre de hadice-là appelle li hadice Taqreeri.
Coumsa même ceki banne Sahaba-e-Kiraam fine pratiqué après Rassouloullah  aussi, li ena ene statu de hadice même. Au contraire ça forme de hadice-là li pli fort ki lezot parceki c'est la forme appliqué de hadice de Nabi (s.a.w) ki fine être adopté par toute ene génération de Sahaba-e-Kiraam et banne Tabeines. D'ailleurs Nabi (s.a.w) fine donne l'ordre pou suive le principe de banne Khoulafaa-e-Rashideen pareil couma li fine ordonne pou suive so propre sounnat.
Donc ça thèse ki dimoune avancé pou pas accepté trois talaaq couma trois talaaq ou bien 20 rakaats taraweeh lors prétexte ki ça perna dans hadice, c'est ene fausse prétexte parceki ceki banne Sahaba-e-Kiraam fine décidé et fine pratiqué, li ena ene statu de hadice Nabi (s.a.w) dans la forme appliquée.
Si jamais la pratique banne Sahaba-e-Kiraam li paraite en conflit de ceki Nabi (s.a.w) fine dire et faire, alors en realité c'est ene contradiction entre deux hadice: Ene hadice verbale et ene hadice appliquée. Li pas ene contradiction entre hadice et la pratique de banne Sahaba. Dans ene situation pareil, d'après principe, bizin donne priorité ça hadice ki li dans la forme appliquée. C'est à coze ça ki banne 'Oulama fine dire ki trois talaaq ki donné ene seul coup li compte trois même et salaat-ut-Taraweeh c'est 20 rakaat. Et li pas correct pou dire ki ça pas basé lors hadice. C'est ene erreur capital ki boucou pé faire pou induire le public dans l'égarement.


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