vendredi 16 octobre 2009

consommation de crabe

Question. 

Eski gagne droit mange crabe ?

Reponse.

Comme ene principe li bon ki nous faire ressortir ki d’après recherche du Mazhhab de Hanafi li pas permette pou consomme aukene  kitchose ki sorti  depuis la mer appart poisson. C'est-à-dire parmi tous banne créature ki ena dans la mer juste poisson ki permette pou manger. Donc  crabe li pas être considéré comme poisson alors pas pou gagne droit consomme li. Même règlement appliqué pou calamar, homard, orite , etc.


T-shirt ki ena dessin et ecriture.

Question. 

Eski gagne droit mette ene t-shirt ki ena ene dessin animé (dimoune, zanimo etc) ou ene écriture par devant quand pe faire namaz.

Réponse.

Li Makrooh-e-Tahreemi pou ene personne faire namaz avec sa qualité linge la. C’est à dire li ene action détestable de dernier degrés, malgré ki sa personne la fine décharge so responsabilité quand li fine faire namaz la, mais li pas pou gagne récompense lor sa namaz la.

Ena plusieurs critères  ki faire sa namaz li vine makrooh :

1.      Tous bannes Ulama et Banne Fuqahaa (juristes) zotte d'accord ki li totalement illégale d'après shariat pou dessine banne images de banne objets animés. Dans la même façon li pas permette pou mette ene linge ou bien garde ene kitchose lor ki ena dessin de sa banne images la.

Nabi (s.a.w) fine servi ene ton asser sévère a l'égard de ene personne ki dessine banne dessin animé ou bien garde sa banne dessins la.

 

HADEETH 

و عن أم المؤمنين عائشة قالت: قدم النبي صلى الله عليه وسلم من سفر وعلقت درنوكا فيه تماثيل فأمرني أن أنزعه فنزعته

(رواه البخاري)

Traduction:

Rapporté depuis Aisha (r.a) ki : Ene fois Nabi (s.a.w) fine retourner depuis ene voyage et mo ti appendant  ene rideau ki fin (lor la porte) dans ki ti ena banne images, Nabi (s.a.w) fine ordonne moi pou tire li alors mo fine tire li. (Bukhari)

Sa hadeeth la fine mentionné dans Muslim shareef aussi, cote la  fine mentionne Nabi (s.a.w) so mécontentement vis-a-vis sa kitchose la a tel point ki so visage mubaarak fine pâli et li fine déchire sa rideau la en disant ki " Celui ki pou gagne plus beaucoup punition le jour du Qiyaamat c'est ene personne ki fine imite Allah dans so création.

Ene l'autre Hadeeth

عن أم المؤمنين عائشة رضي الله عنها قالت : واعد رسول الله صلى الله عليه وسلم جبريل عليه السلام في ساعة يأتيه فيها , فجاءت تلك الساعة فلم يأته وفي يده عصاً فألقاها من يديه وقال : ما يخلف الله وعده ولا رسله , فالتفت النبي فإذا جرو كلبٍ تحت سريره فقال : يا عائشة متى دخل هذا الكلب هاهنا ؟ فقالت : والله ما دريت , فأمر به فأخرج ,فجاء جبريل فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : واعدتني فجلست لك فلم تأتِ فقال : منعني الكلب الذي كان في بيتك إنا لا ندخل بيتاً فيه كلباً ولا صورة

(رواه مسلم)

Traduction:

Rapporté par Ummul Mu'mineen Hazrat Aisha (r.a) ki ene fois Hazrat Jibraeel (a.s) fine promette Nabi (s.a.w) ki li pou vine joinde li dans ene certaine moment. Quand moment la fine arrivé, Hazrat Jibraeel (a.s) pas fine paraitre, Dans Nabi (s.a.w) so la main ti ena ene bâton, Nabi (s.a.w) fine jette bâton la, et li fine dire ki Jamais Allah pou alle en  contre de so promesse et ni so messager, après sa Muhammad (s.a.w) fine retourné, soudain li fine remarqué ki ti ena ene ti li chien en bas so li-lit.

Nabi (s.a.w) fine dire:  O Aisha ! Quand sa li chien la fine rentre ici ? 

Aisha (r.a) fine réponde : Par Allah mo pas au courant de sa. 

Ensuite Nabi (s.a.w) fine donne l'ordre et fine faire tire sa li chien la.

Après sa Hazrat Jibraeel (a.s) fine vini. Nabi (s.a.w)  fine dire li ki to fine promette moi et mo fine reste attanne toi mais to pas fine vini. A ce moment la Hazrat Jibraeel (a.s) fine réponde ki sa li chien ki ti dans to la caze la ki fine empêche moi vini, parceki nous pas rentre dans ene la caze ki ena li chien et image (photo). (MUSLIM)

Apparte sa ena beaucoup banne les autres ahaadeeth authentique ki montrer nous Shariat so point de vue concernant image, photo etc. et même bannes anges de bénédiction pas mette zotte présence dans banne lieu cote ena sa banne images la. Sa même suffit pou montrer nous ki quantité li grave et li ene action détestable pou ene personne mette ene vêtement pareil pou déboute devant so créateur.

2.     Coumça même li ene manque du respect pou mette ene linge pareil surtout quand pe vine dans masjid pou faire namaz. Parfois nous pas porte attention ki dessin ena lor nous linge. Ena dimoune vine masjid avec banne photos obscènes imprime lor linge, ou même banne écriture ki pas correcte. Et sa capave distraire ene personne so  l’attention depuis so namaz.

 

3.     Li capave vine ene moyen pou annule ene dimoune so namaz parceki si ene personne ki pe faire namaz (même en jamaat) prononce banne écriture ki fine imprimé lor linge de ene personne ki pe diboute devant li, alors sa personne la so namaz pou casser.

Donc même banne linge ki ena écriture nous bizin évité quand nous pe faire namaz surtout dans masjid.