lundi 16 septembre 2013

Eski empeché faire trois rakaat witr ?


Question:

Eski li empecher pour faire 3 rakaat dans namaz witr?

Reponse:

Hadice Hazrat Abou Hourairah t
"لا توتروا بثلاث اوتروا بخمس او سبع ولا تشبهوا بصلاة المغرب" (الدارقطنى والحاكم والبيهقى)
Traduction :
“Pas faire trois rakaat witr. Faire cinq rakaat witr ou bien sept rakaat. Et (dans faire witr) pas faire li ressemblé avec namaz maghrib” (Ad-Darqutni/ Al-Hakim/ Al-Baihaqui)

Position hadice :

Selon Al Hafiz العراقى (Al-Iraaqui) decedé en 806 H, le sanad de ça hadice-là li ene sanad authentique. Donc le hadice li ene hadice authentique.
Explication :
5 rakaat witr signifié 2 rakaat nafil + 3 rakaat witr coumsa même sept rakaat witr signifié 4 rakaat nafil + 3 rakaat witr. Namaz nafil ki faire dans la nuit appelle li salaat-ul witr aussi parceki li ene parti pli important dans tahajjud ou salaat-ul-lail. Et li tout à fait normal pou appelle ene kitchose par ene parti ki pli important là-dans. Selon ene hadice rapporté par Hazrat Aisha t, Rasouloullouah r ti pé faire treize rakaat witr. Pou explique ça, Imaam Tirmizi dire :
"انما معناه انه كان يصلى من الليل ثلاث عشرة ركعة مع الوتر فنسبت صلاة الليل الى الوتر"

« So signification c’est ki Rasouloullah r ti pé faire treize rakaat ensemble avec witr dans la nuit. Alors li fine appelle Salaat-ul-lail, Salaat-ul-witr. »
Et pli devant pou prouve so these, li amene hadice cotte Rasouloullah r fine dire :

"اوتروا يا اهل القرآن"
« Accomplir witr O partisan de Qour’aan. »
Li dire : "انما عنى به قيام الليل"
Li (Rasouloullah r) fine signifié par cela (witr), Qiyaam-ul-lail (namaz ki faire dans la nuit).
Selon ceki Imaam Tirmizi fine expliqué, ena des fois hadice cause salaat-ul-witr mais ça signifié l’ensemble de tahajjud et witr. Li pas signifié seulement witr. Donc dans ça même sens fine appelle ça 5 rakaat-là ou bien ça 7 rakaat-là, witr. Rasouloullah r fine pratique salaaat-ul-lail dans ça même façon. C'est-à-dire li ti ena l’habitude faire deux ou quatre rakaat nafil ou plis ki ça aussi avant li faire so witr. Donc faire witr sans faire namaz nafil avant li, ça li ene façon indésirable pou accomplir salaat-ul witr. Alors "ا وتروا بخمس او سبع" (Faire 5 rakaat witr ou bien sept rakaat) pé montré la façon désirable et recommandé pou salaat-ul witr. C'est-à-dire par ça, Rasouloullah r pé recommande pou faire deux rakaat ou bien 4 rakaat nafil avant salaat-ul witr.
Et ceki Rasouloullah r fine empêché par لا توتروا بثلاث (pas faire trois rakaat witr) li applique lors faire trois rakaat witr sans faire quelque rakaat nafil avant ça. C'est-à-dire d’après ça principe-là, li déconseillé et li pas bon ou bien ene façon indesirable pou ene dimoune li contente li avec faire seulement trois rakaat witr comme salaat-ul-lail. Li recommandé ki li faire deux rakaat ou 4 rakaat nafil ou plis ki ça avant li faire so witr afin ki so witr pas ressemblé namaz maghrib ki perna narien comme nafil à faire avant ça.
Li pas correcte servi ça hadice-là pou dire ki pas gagne droit faire 3 rakaat witr. Et ki manière li possible pou prétende ene kitchose pareille quand ça fine toujours existé dans la pratique Rasouloullah r ki fine etre rapporté et  pratiqué par ene bon nombre de banne Sahaba-e-Kiraam ? Après banne Sahaba-e-Kiraam, ça fine pratiqué par banne Tabeïnes et approuvé par les 7 fouqaha (juristes) de Madina. Et finalement, Hazrat ‘Oumar Bin Abdul Azize (rahmatoullahi alayh) fine établi faire trois rakaat witr comme ene principe. Tous ça-là montré ki "لا توتروا بثلاث" (pas faire trois rakaat witr) pas pé empêche faire trois rakaat mais li pé empêche faire li dans ene façon particuliere. Et ça façon particuliere ki empêché-là, c’est faire witr sans faire nafil avant li. Ça li confirmé par ene hadice de Hazrat Abdullah Bin Abbaas t cote li dire :
"الوتر سبع او خمس ولا نحب ثلثا بتراء" (معانى الآثار للطحاوى/محمد بن نصر)
“Witr c’est sept rakaat ou bien 5 rakaat. Nou pas apprecié 3 rakaat  ki “Batraa” (incomplète)” (Ma-anil Athaar par At-Tahaawi/Mouhammad Bin Nasr)
Dans ça hadice-là fine montré la meilleure façon pou faire witr. C'est-à-dire accomplir li dans ene façon ki ena 2 ou 4 rakaat nafil avant li. Le 3 rakaat witr ki fine qualifié de incomplète, ça signifié ça witr ki perna nafil avant li.
Selon Ma-anil Athaar de At-Tahaawi, Hazrat Aïsha t aussi fine rapporte la même chose ki Hazrat Abdullah Bin Abbaas t fine rapporté.

Ki veut dire 3 rakaat witr “Batraa” (incomplète)”?

Selon ene hadice de Mouswannaf Ibn Abou Shaïbah, Hazrat Aisha t dire :
"لا توتر بثلاث بتراء صل قبلها ركعتين او اربعا" (مصنف ابن ابى شيبة)
“Pas faire witr 3 rakaat dans ene façon incomplète. Faire deux ou quatre rakaat avant ça.”
Ça définition de “Batraa” (incomplète)” ki Hazrat Aisha t fine donné, li nette et clair ki pas le nombre de trois rakaat witr ki incomplète et ki déconseillé ou empêché, mais c’est la façon ou la manière pou faire li sans faire nafil avant ça ki empêché ou déconseillé.
A cet stade, li interressant pou remarqué ki ça hadice-là si prend li dans so sens literale, li pas pou dans faveur aukene tendance. Parceki ceki ti pé recommandé, li pas d’apres aukene tendance. C'est-à-dire li pé recommandé pou faire 5 ou 7 rakaat witr ki personne pas dire ça. Et couma li paraite ki pas gagne droit faire 3 rakaat witr, coumsa meme nou capave deduire ki pas gagne droit faire ene seule rakaat witr aussi. Parceki la façon ordonné c’est 5 ou 7 rakaat witr. Donc ça na pas capave servi comme ene preuve contre trois rakaat witr de la part banne ki pratique ene seule rakaat witr.
Ça montré ki l’interpretation pli correcte et plausible c’est de dire ki ene façon particulier pou faire trois rakaat witr ki fine deconseillé, pas trois rakaat ki fine empeché.

FAIRE ENE RAKAAT WITR?


Question:

Eski li sunnah pou faire witr avec ene seul rakaat?

Answer:

Concernant faire ene seul rakaat witr nou ena banne Sahaba-e-Kiraam couma Hazrat Usmaan t, Hazrat Abdullah Bin 'Oumar t, Hazrat Sa'ad t et Hazrat Mou’aawiyah t ki fine pratique ça. Mais faire witr dans ça façon-là fine toujours contesté dans zotte l’époque même par le zotte Sahaba-e-Kiraam. Ça montré ki la façon de faire witr ki ti en vigueur en général sans contestation dans l’époque banne Sahaba, c’était la pratique de 3 rakaat avec salaam dans seulement troisième rakaat. C’est pou ça ki la pratique de ene rakaat witr séparément ti pé paraite étrange dans ça l’époque-là ki fine donne l’occasion à banne remarque ki banne Sahaba-e-Kiraam fine faire de temps à autre quand zotte fine juge li nécessaire.

Hadice Hazrat Abdullah Bin Abbaas

"عن عكرمة انه قال كنت مع ابن عباس عند معاوية نتحدث حتى ذهب هزيع من الليل فقام معاوية فركع ركعة واحدة فقال ابن عباس من اين ترى اخذها" (معانى الآثار للطحاوى)

Traduction:-

Rapporté par Ikraamah ki fine dire:
Mo ti ensemble avec (Hazrat Abdullah) Bin Abbaas (t) à cote (Hazrat) Mou’aawiyah (t). Nou ti pé cause causé juska ene bon parti la nuit fine traversé. (Hazrat) Mou’aawiyah (t) fine dibouté et fine faire ene seule rakaat. Lors ça Hazrat Abdullah Bin Abbaas t fine dire:
 “Depi cote ça to pensé, li fine tire ça?”. (Ma-aanil- Athaar de At Tahaawi)

Position hadice:-
Ça hadice-là fine rapporté par deux sanad (chaîne de narration) dans le معانى الآثار (Ma-aanil- Athaar) de Allaamah At-Tahaawi. Banne narrateurs ki trouve dans le deuxième sanad, zotte tous zotte banne narrateurs très connu et banne narrateurs solides. Donc ça hadice-là avec so deuxième sanad li Saheeh (authentique).

Explication:-

Nous ena deux hadices ki montré deux différent l’attitude Hazrat Abdullah Bin Abbaas t concernant la pratique de ene seule rakaat witr séparément. Selon ene hadice ki trouve dans Boukhari Shareef, li paraite ki Hazrat Abdullah Bin Abbaas t ti approuve Hazrat Mou’aawiyah t dans la pratique de ene seule rakaat witr. Mais li vrai ki le hadice dans Boukhari capave être interprété dans l’autre façon aussi. Li na pas nécessairement signifié ki li fine approuvé. Tandis ki le hadice dans Tahaawi, li na pas laisse aukene doute ki Hazrat Abdullah Bin Abbaas t pas fine d’accord avec Hazrat Mou’aawiyah t dans faire ene seule rakaat witr. So déclaration : “Depi cote ça to pensé li fine tire ça” li assez claire pou montré ki Hazrat Abdullah Bin Abbaas t ti désapprouve la pratique de ene seul rakaat witr.

Quant à hadice dans Boukhari, li pas nette et clair ki Hazrat Abdullah Bin Abbaas t fine approuve ene rakaat witr pratiqué par Hazrat Mou’aawiyah t. Au contraire le fait ki ene so zélève fine rapporte la pratique faire ene seule rakaat witr avec l’étonnement, montré ki la pratique faire witr dans ene telle façon pas ti en vigueur dans ça l’époque-là. La pratique en vigueur en général ti 3 rakaat witr. Apart ça li montré ki la pratique de Hazrat Abdullah Bin Abbaas t c’était de 3 rakaat witr ki ti en vigueur dans ça l’époque-là et ceki ti témoigné par so banne zélèves. Et c’est ça même ki fine provoque zotte l’étonnement quand zotte fine trouve Hazrat Mou’aawiyah t pratique ene seule rakaat witr.


Hadice Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t:-
"عن ابراهيم قال بلغ ابن مسعود ان سعدا يوتر بركعة فقال ما اجزأت ركعة قط" (الطبرانى)

Traduction:- Rapporté par Ibraheem ki fine dire ki Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t fine gagne l’information ki Hazrat Sa’ad li faire ene rakaat witr. Alors li fine dire: “Jamais ene rakaat ti suffit”. (Tibrani)

Position hadice: Ibraheem An-Nakhï fine rapporte ça de Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t. Mais tout conné ki Ibraheem Nakhï pas fine joine Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t. Donc li pas fine capave tanne ça directement avec li. Bizin ena ene connexion entre Hazrat Ibrahim (rahmatoullahi alayh) et Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t ki manqué ki connecté Hazrat Ibraheem avec Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t. Ene hadice avec ene Sanad ki ena ene connexion pareille manqué appelle ene hadice منقطع (Mounqati) dans langage banne savants de hadice. En principe ene hadice منقطع li considéré comme ene hadice faible. Si nou suive ça principe- là, nou pou bizin qualifié ça hadice-là de ene hadice ضعيف (faible). Mais ena ene l’autre facteur aussi à considéré ici en ceki concerne banne hadices ki Hazrat Ibraheem Nakhï rapporté directement de Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t sans mentionne le contacte et le lien entre li et Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t. Quand nou considère ça facteur-là nou pou arrivé trouver avec l’étonnement ki le hadice ki le contacte entre Hazrat Ibrahim Nakhï et Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t pas mentionné dans so sanad li pli solide et pli authentique ki le hadice à cote ça mentionné dans so sanad. C’est parceki Ibrahim Nakhï ena l’habitude pas mentionne la liaison et le contacte entre li et Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t quand li tanne le hadice avec Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t à travers ene quantité dimounes.
Par contre quand li tanne ça à travers ene seule Rawi (narrateur) li prend la peine mentionne le nom de ça narrateur-là. Donc normalement le hadice ki li fine tendé à travers plusieurs narrateurs pou ena pli beaucoup poids ki ene hadice ki li fine tendé à travers ene seul narrateur. C’est dans ça façon-là ki le hadice à cote li pas mentionne le lien entre li et Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t dans so Sanad, li ene hadice bien solide malgré ki de l’apparence li ene hadice منقطع (Mounqati’). Donc perna doute ki ça hadice-là li ene hadice solide, fort et authentique. A noter ki ça hadice-là fine rapporté dans le Mou’atta de Imaam Mouhammad (rahamtoullahi alayh) et dans le معانى الآثار (Ma-aanil-Athaar) de Allaamah  At-Tahaawi aussi.

Explication:-

Selon ça hadice-là nou trouvé ki Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t fine désapprouve la pratique de ene rakaat witr. Selon li, ene seul rakaat namaz pas compté. Et ça li appliqué pou toute sorte namaz, y compris namaz witr aussi.
Selon ene récit de Mouhammad Bin Seerine, Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t ti faire ene rakaat witr. Mais ceki Mouhammad Bin Seerine fine rapporté, pas capave considère li pou plusieurs raisons.

1.    D’abord parceki Ibrahim An-Nakhï li conne la pratique de Abdullah Bin Mas’oud t pli bien ki Mouhammad Bin Seerine. Donc ça donne préférence à ceki Ibrahim An-Nakhï fine rapporté.
2.    Deuxièmement ceki Mouhammad Bin Seerine fine rapporté c’est la pratique de Abdullah Bin Mas’oud t ki capave être interpréter dans différent façon. Par contre ceki Imaam An-Nakhï fine rapporté c’est ene déclaration ki bien nette et clair dans so sens. Automatiquement ceki nette et clair pou ena préférence lors ene kikchose ki ambiguë, flou et vague.
3.    Et troisièmement, quand ena contradiction entre ene déclaration et ene pratique, en principe c’est la déclaration ki ena priorité et préférence lors la pratique. Donc la déclaration de Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t ki Ibrahim Nakhï fine rapporté ki pou être considéré au lieu so pratique ki Mouhammad Bin Seerine fine rapporté.
Quant à la pratique de Hazrat Sa’ad t ki Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t fine désapprouvé, li paraite ki li ti faire li couma Hazrat Abdullah Bin ‘Oumar t ti pé pratiqué. C’est à dire la pratique de faire salaam lors deuxième rakaat et ensuite faire ene rakaat. Nou ena ene hadice avec ene Sanad (chaîne de narration) solide rapporté dans معانى الآثار de Allaamah  At-Tahaawi ki confirme ça thèse-là. Selon ça version-là, Amir dire ki la famille de Sa’ad et la famille de Hazrat Abdullah Bin ‘Oumar t ti pé faire salaam lors deuxième rakaat de witr et (ensuite) zotte ti pé faire ene rakaat witr. Ça donne raison à banne ki dire ki Hazrat Sa’ad t pas ti pé pratique ene seule rakaat. Li ti pé faire trois rakaat witr mais en deux volets. C’est à dire d’abord 2 rakaat et ensuite ene rakaat séparé. C’est parceki la famille de Sa’ad ti pé pratique li dans ça façon-là et li très probable ki zotte fine bizin prend ça avec Hazrat Sa’ad t. Li bon conné ki la façon de faire witr en deux volets ki rapporté par Hazrat Abdullah Bin ‘Oumar t li contesté par ceki Hazrat Ubayy Bin Kaab t, Hazrat Aisha t, Hazrat Anas t et Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t fine rapporté. C’est à dire la pratique de faire 3 rakaat witr en ene seul volet sans faire salaam au milieu lors deuxième rakaat. Acoze ça, la façon de faire witr pratiqué par Hazrat Sa’ad t ou Hazrat Abdullah Bin ‘Oumar t pas capave être considéré comme ene pratique solide.
Coumsa même selon ene hadice dans معانى الآثار de At-Tahaawi, Hazrat Abdur Rahmaah At-Taimi t fine étonné quand ti fine trouve Hazrat Usmaan t ti faire ene seul rakaat witr. Ça aussi montré ki la pratique de faire ene rakaat witr pas ti ene pratique habituelle et normale. La pratique normale ki ti en vigueur c’était 3 rakaat avec ene seule salaam. C’est à coze de ça tous ceux ki fine pratique li autrement fine être contesté par zotte camarade. C’est ça meme fine provoque l’ettonement de Hazrat Abdur Rahmaah At-Taimi t.

Hadice Hazrat Abou Saïd Al-Khudri t
"ان رسول الله r نهى عن البتيراء ان يصلى الرجل واحدة يوتر بها"
(اخرجه ابو عمر بن عبد البر فى التمهيد)

Traduction :

“Certainement Rasouloullah r fine interdit Al-Boutayraa (c'est-à-dire) ki ene dimoune faire ene seul rakaat pou faire witr avec ça”.
(Abou ‘Oumar Bin Abdul Barr fine rapporte ça dans At-Tamheed)

Note :

Al Hafiz Abou ‘Oumar Bin Abdul Barr ti ene célèbre savant de hadice et de fiqh ki fine vécu entre 368 H à 463 H. At-Tamheed c’est ene de so banne livres ki li fine écrire pou commente le Mou’atta de Imam Malik (rahmatoullahi alayh).

Position hadice :

Ibnul Qattaan fine mette en question ene banne narrateurs ki trouve dans sanad ça hadice-là. Li dire ki ça hadice-là li ene hadice شاذ (isolé/étrange) ki pas capave être considéré tanque pas conne l’intégrité et l’authenticité banne narrateurs. Allaamah Ibn Hajar Al-Asqalaani dire ki par cela Ibnul Qattaan fine signifié seulement ene Rawi nommé Usmaan Bin Muhammad parceki le reste banne Rawi zotte crédible et authentique, couma li possible ki Ibnul Qattaan pas fine au courant avec la position de kit Rawi dans ça banne-là. Donc apart Usmaan Bin Mouhammad, tous banne narrateurs dans Sanad ça hadice-là zotte authentique.

A ce stade li bon conné ki Usmaan Bin Mouhammad ti ene contemporain de Imam Malik (rahmatoullahi alayh). De ce fait banne ki ti capave cause kikchose lors li c’est banne savants de hadice d’auparavant couma Yahya Bin Ma-ïne, Ibnul Madeeni, Yahya Bin Saïd Al-Qattaan et Ibn Mahdi. Mais selon Allaamah  An-Neemawi, personne parmi ça banne-là pas fine dire kikchose lors li ni fine critique li apart العقيلى (Al-Uqaili). Banne ki fine vine après, couma Ibnul-Qattaan et Abdul-Haqq, zotte fine mette li en question par suive Al-Uqaili. Acoze ça, critique ki Al-Uqaili fine faire à l’égard Usmaan Bin Mouhammad, li ene critique simple et léger ki pas faire poids. Donc li pas ene Rawi (narrateur) ki fine rejeté. Selon le fathul-Moulhim de Allaamah Shabbir Al-Uthmaani, Allaamah Sheikh Anwar Kashmiri (R) fine dire : Al Haakim fine rapporte le hadice "لا ضرر ولا ضرار" dans le chapitre de transaction. Dans sanad ça hadice-là, ena le rawi Uthmaan Bin Mouhammad. Al-Haakim et Az-Zahabi, tous les deux fine declare ça hadice-là authentique. Ça aussi ene de banne raison pou dire ki perna narien ki pas bon avec le rawi Uhmaan Bin Mouhammad. Donc so hadice aussi pas capave rejeté. Et surtout quand le hadice ki li fine rapporté li appuyé par ene hadice rapporté dans le même sens par Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t.
Selon le principe, ene hadice ki so contenu li appuyé et approuvé par ene l’autre hadice ou par banne déclarations de banne Sahaaba-e-Kiraam, li vine ene hadice Hassan ki capave être considéré et servi comme ene preuve et ene argument. Le hadice de Hazrat Abou Saïd Al-Khudri li satisfaire ça critère-là. Donc ça faire li vine au moins ene hadice Hassan.
Explication:- بتيراء (Boutayraa) c’est le diminutif de بتراء (Batraa). Et بتراء c’est le féminin de ابتر (Abtar). Ça signifié ene kikchose ki ena manquement et ene kikchose ki incomplète. Dans le hadice Rasouloullah r fine interdit so ‘Oummat de Boutayraa ki signifié faire seulement ene rakaat witr. Parceki ene rakaat namaz, li pas ene namaz complete. Li ene namaz ki ena manquement. Ça montré ki ene rakaat namaz witr pas existé.

Hadice Mouhammad Bin Kaab
"ان النبى r نهى عن البتيراء"
Traduction:-
“Nabi r fine empêché de Boutayraa.”
Position hadice:-
Al-Iraqui fine qualifié ça hadice-là de ضعيف (faible) et مرسل (moursal). Allaamah An-Nawawi aussi fine qualifié ça hadice-là de ene hadice faible. Acoze ça li paraite ki pas capave servi li comme ene argument et ene preuve.
مرسل c’est ene hadice ki ene tabeï rapporte li directement avec Rasouloullah r sans mentionne le lien entre li et Rasouloullah r. Le lien entre ene tabeï et Rasouloullah r dans la plupart du cas c’est ene Sahabi. Donc ene hadice ki rapporté avec ene sanad ki le Sahabi pas fine mentionné là-dans reconnaite comme ene hadice Moursal dans langage banne savants de hadice. Et parfois, ena possibilité ki ensemble avec ene Sahabi, ene l’autre personne ena dans le sanad ki pas fine mentionne li. C’est à coze ça possibilité-là, ena banne ‘Oulama ki considere li faible. Si nou prend en consideration le fait ki ene rawi pareil, li ene rawi dans Khairul Qouroune ki beneficié le temoignage de Khairul Bashar (meilleur Insaan) c'est-à-dire Rasouloullah r concernant so l’integrité et so l’authenticité, ça donne nou parfaitement raison considere ene hadice pareil couma ene hadice authentique juska preuve du contraire.
Apart ça nou ena ene l’autre facteur aussi ki bizin prend en considération. C’est à dire le contenu de ça hadice-là li approuvé et confirmé par le hadice de Hazrat Abou Saïd Al Khudri t et la déclaration de Hazrat Abdullah Bin Mas’oud t. Donc li vine ene hadice Hassan (bon) ki capave servi couma ene preuve d’après le principe ki dire:
"والحديث الضعيف اذا تعددت طرقه ولو طريقا واحدة اخرى ارتقى بمجموع ذلك الى درجة الحسن وكان محتجابه"
Quand ene hadice faible li ena plis ki ene Sanad, quand même li ene seule Sanad, alors dans so l’ensemble li monte dans rang ene hadice Hassan et ça capave servi comme ene حجة (argument/ preuve).
Ça raisonnement ki dire ki ene hadice faible li vine ene hadice assez fort pou capave être servi comme ene preuve, c’est ene raisonnement ki presque tous banne Mouhaddiceen (savants de hadices) et banne Fouqaha (juristes) fine adopté dans tous banne l’époque. Ça veut dire ki ça hadice-là li bizin être ene hadice authentique selon banne principes etablis par tous banne Mouhaddiceen (savants de hadices) et banne Fouqaha (juristes) de tous l’époque.

Explication:-

Boutayra signifié ene kitchose chose incomplète. Dans le hadice fine appelle ene rakaat namaz Boutayraa parceki li ene namaz incomplète ki Rasouloullah r fine interdit. Ça signifié ki pas gagne droit faire ziste ene seule rakaat namaz. Le nombre minimum de rakaat ki ene namaz bizin ena c’est deux rakaat couma Rasouloullah r fine faire ressortir :
"الصلاة مثنى مثنى تشهد فى كل ركعتين ..." (رواه الترمذى)
“Namaz li deux deux rakaats. Faire tashah-houd dans chaque deux rakaats …”. (Tirmizi)

Donc salaat-ul-witr aussi pou gouverné par le principe ki fine mentionné dans ça hadice-là. Alors pas capave ena ene seule rakaat dans witr.