vendredi 24 juillet 2009

Cherche la connaissance même jusqu’à en chine

Question No 1.

D’après ene certaine information, ça hadice suivant-là fine être considéré comme ene hadice fabriqué: Eski li vrai?

"Cherche la connaissance même jusqu’à en chine".

Réponse:

“Cherche la connaissance même jusqu’à en chine parceki cherche la connaissance li obligatoire lors chaque musulman”


C’est ene hadice ki fine être rapporté par Hazrat Anas r.a et fine être sélecté par Ibn Adi dans Al-Kamil, par Hafiz Ibn-ul-Barr dans so Jami-ul-Bayaan Fil-Ilm, par Al-Baihaqui dans so Al-Moudkhal et Shou’bul-Imaan. Imam Al-Ghazaali (rahmatoullahi alayh) aussi fine faire mention de ça hadice-là dans so Ihyaa-ul-Uloom.

Al-Hafiz Zain-ud-Deen-Al-lraqui, ene éminent savant de hadice du 8eme siècle Hijri, dans ene livre ki li fine écrire pour situé position de chaque hadice mentionné dans Ihyaa-ul-Uloom dire: “Al-Baihaqui dire ki so Matn (contenu) li Mash-hour (reconnu) mais so banne sanad (chaîne de narration) zotte faible".

Donc selon Imam Al-Baihaqui, ene savant de hadice de 5eme siècle Hijri, le hadice en question li rapporté par plusieurs sanad et ki chaque sanad là-dans li faible.

A la lumière de ceki Al-Baihaqui fine déclaré, nou comprend ki le hadice en question, li pas “Mawdou” (fabriqué) parceki ene Sanad faible pas veut dire nécessairement fabriqué. Ena des fois, ene hadice semblable ena la chance et la possibilité vine dans rang ene hadice “Hassan” (bon/passable) quand li rapporté par plusieurs Sanad couma ça li ene principe établi chez banne “Mouhaddices” (savants de hadice).

Al-Hafiz AI-Iraqui aussi ki ti fine engage li pou situé position de banne hadices mentionnés dans lhyaa-ul-Uloom de Imam Al-Ghazaali (rahmatoullahi alayh), pas fine trouve narien pou qualifié li comme "Mawdou" (fabriqué) couma li ena l’habitude faire li à cote li nécessaire.

Donc le hadice en question li pas “Mawdou” (fabriqué). Li ene hadice faible avec ene possibilité d’être élevé au rang de “Hassan” (bon/passable). Effectivement Allaamah Al-¬Mizzi dire ki le hadice ena plusieurs Sanad. Dans so l’ensemble, li capave accède au rang ene hadice “Hassan”. Quant à Allaamah Al-Azeezi de As-Sirajul-Munir, ene commentaire lors Al-Jami-us-Sagheer, li considère le hadice comme ene hadice “Hassan Lighairihi”, c’est à dire ene hadice ki fine être considéré comme Hassan (bon) pou banne raisons apart et extérieurs.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire