Question:
Eski salatul witr li sunnah ou ben obligatoire?
Reponse:
Hadice rapporté
par Hazrat Bouraidah t:
"الوتر
حق فمن لم يوتر فليس منا"
"الوتر حق فمن لم يوتر فليس منا"
"الوتر حق فمن لم يوتر فليس منا"
(رواه ابو داود)
Traduction:-
Witr li haqq, celui ki pas faire
witr li pas dans nous bande.
Witr li haqq, celui ki pas faire
witr li pas dans nous bande.
Witr li haqq, celui ki pas faire
witr li pas dans nous bande.
(Abou Dawood)
Position ça hadice-là
Al Haakim fine
rapporte ça hadice-là dans so Al-Moustadrak et fine qualifié li de Saheeh
(authentique). Allaamah An-Nimawi fine qualifié li de Hassan. Et ça c'est
l'opinion de Allaamah Bin Houmaam aussi.
Explication:-
"Witr li haqq":
Haqq signifié
ene kitchose ki existé et ki mérité faire li. Donc d'après ça hadice-là,
salaat-ul witr li ene namaz ki existé et ki mérite être accompli.
Le degré de
mérite ki ça namaz-là ena, ça li indiqué par la sévérité et le ton dur ki
Rasouloullah r fine adopté dans avertir
ene ki pas faire li: "Li pas dans nous bande". Selon ça
hadice-là, néglige salaat-ul witr li représente sorti en dehors jama'at de
Rasouloullah r. C'est ene de banne raisons ki fine amene banne savants pou dire ki
salaat-ul witr li waajib, c'est-à-dire ene kitchose ki nécessaire faire li.
Hadice Abou Houraira t:
Ena ene hadice dans
le même sens ki fine rapporté par Hazrat Abou Houraira t. Selon ça hadice-là
aussi, Rasouloullah r fine dire:
"من
لم يوتر فليس منا" (رواه احمد)
Traduction:
"Celui ki pas faire witr, li pas dans nous bande". (Mousnad Imam
Ahmad)
Position Hadice Hazrat Abou Houraira:
Ena ene
narrateur nommé الخليل بن مرة (Al Khaleel Bin Mourrah) ki fine être qualifié comme ene Rawiضعيف (faible) par Yahya et An Nasaaï. Mais le zotte
savants de hadice couma Abou Shaheen et Ahmad Bin Salih fine qualifié li de ene
narrateur authentique. Si nous pas accepté ça, forcé-forcé ceki nous capave
dire, ceki li ene Rawi مختلف فيه (controversé). Si nous rejette ene hadice lors la base de
controverse ki banne savants ena concernant kit narrateur dans so sanad, alors
bien ti peu narrateur pou capave traversé. Par conséquence nous pou ena bien ti
peu hadice saheeh. C'est à coze ça ene hadice ki rapporté par ene narrateur
controversé, li qualifié comme ene hadice Hassan selon banne savants de hadice.
Parfois li capave être qualifié de saheeh aussi si nous permette nous ignore
certaine critique inacceptable concernant le narrateur en question. Donc ça
hadice-là pas capave être rejeté à coze présence le Rawi nommé Al Khaleel Bin
Mourrah.
Ene l'autre objection
Ena ene l'autre
objection concernant ça hadice-là. C'est-à-dire ena ene Rawi Mou-aawiyah Bin
Qurrah ki fine rapporte ça hadice-là de Hazrat Abou Houraira t. Mais
selon Imam Ahmad, Mou-aawiyah pas fine tanne aukene hadice avec Hazrat Abou
Houraira t. Ça prouvé ki ena انقطاع (disconnection) entre Mou-aawiyah Bin Qurrah et Hazrat Abou
Houraira t. Ene hadice ki ena انقطاع dans so
sanad, appelle ene حديث منقطع. En principe ene hadice منقطع li ene hadice faible. Mais malgré
ça li ene hadice acceptable pou principalement deux raisons:
1.
Premièrement à coze ki li en
accord avec hadice ki fine rapporté par Hazrat Bouraidah t. C'est à dire ene pé
renforci l'autre ki faire les deux vine saheeh et authentique dans zotte
l'ensemble.
2.
Deuxièmement انقطاع ki ena dans
so sanad, c'est ene انقطاع de la part ene Rawi ki authentique et ki fine gagne l'époque
banne Sahaba-e-Kiraam cote li fine gagne l'occasion joine ene bon quantité
Sahaba-e-Kiraam. Ene انقطاع de la part de ene Rawi pareille li tolérable et acceptable
d'après banne 'Oulama à coze so l'intégrité, l'authenticité et crédibilité.
Donc Mou-aawiayh Bin Qurrah ki paraite dans sanad ça hadice-là ena tous ça
banne critères ki faire le hadice rapporté par li acceptable malgré présence انقطاع dans so
sanad.
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